Raining with songs

M-am delectat cu o groază de melodii, în ultima perioadă, mă ajută să învăţ mai bine.

Azi o să vă arăt două melodii pe care le-am descoperit din greşeală. Aşa descopăr eu majoritatea melodiilor care devin favoritele mele.

Prima melodie este genială. După ce o ascultaţi, sunt sigură că o să fiţi cu gândul la toate cuplurile din cărţi. Rose şi Dimitri, Cammie şi Zach, Will şi Tessa, Jem şi Tessa sau orice cuplu pe care îl îndrăgiţi.


If our love is tragedy, why are you my remedy?
If our love's insanity, why are you my clarity?"


A doua am descoperit-o azi şi e pe repeat. 

"We'd rather stay
So comfortable
Stuck in our world under control.
We may not pull, the trigger but we,
Stand by and watch and pretend not to see
Silence is worse, then evil done
 What in the world have we become? "

A doua melodie este pur şi simplu genială, descrie perfect societatea în care trăim.

Enjoy.

Comentarii

Unknown a spus…
deci cand am intrat pe blogul tau ascultam asta: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=O1a4uZA58nY&feature=endscreen
doar ce am descoperit-o nici nu am auzit varianta originala si dau click pe prima ta melodie si buum :))

a da si o nominalizare: http://denisamada.blogspot.ro/2013/06/books-for-summer.html

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR