Înainte de culcare #1

Bună din nou.

Astăzi  o să introduc o nouă rubrică, începută pe blogul Atunci şi acum, care mi se pare foarte tare. Trebuie să postăm o poză cu cărticica noastră înainte de culcare şi să spune câteva impresii legate de ea. Găsiţi mai multe detalii aici.


Cartea pe care o citesc este  “Prinţul Mecanic” de Cassandra Clare, al doilea volumul al seriei “Dispozitive Infernale”.

După un prim volum introductiv, în cel de al doilea lucrurile se mai schimbă şi devenim mai familiarizaţi cu povestea, personajele şi relaţiile lor. După ce în primul volumul lucrurile sau mai aşezat cât de cât la final, în cel de al doilea avem din nou parte de răsturnări de situaţie şi replici  amuzante între personaje.  

Partea cea mai interesantă este că nu am fost niciodată atât de fericită să citesc o carte la persoana a treia, faptul că am parte de puncte de vedere ca ale lui William Herondale şi Magnus Bane, sunt o adevărată încântare.

Seria asta chiar îmi ajunge la inimă.Un personaj care îmi place din ce în ce mai mult, şi este destul de surprinzător, este Magnus Bane. Şi cum nu m-am putut abţine a trebuit să pun şi un mic citat. Seria chiar merită să fie citită.


“-Nu poţi salva toate păsările care cad, spuse Woolsey, sprijinindu-se de perete şi încrucişându-şi braţele la piept. Nici măcar pe cele frumoase.
-Una e suficientă, zise Magnus şi, când Will dispăru din vedere, închise uşa.”




Cam atât pentru azi. Noapte bună tuturor. :)

Comentarii

Vero a spus…
Of, of Will:o3
Abia aștept recenzia ^.^
Ralu a spus…
Lectură plăcută! Trebuie să încerc seria! :D
Melissa a spus…
Ai primit ceva de la mine aici >>> http://saculetul-cu-minuni.blogspot.ro/2013/06/top-3.html

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR