Back from the dead ,I could say!

 


Si venit frumoasa primavara!!De cand asteptam asta, de ajuns cu frigul si toate cele.Soarele straluceste si asta este important.
 











Se pare ca o data cu soarele ,am rasarit si eu.Am terminat "Warm Bodies" ,am vazut si filmul.Ce pot spune multe activitati, cred ca ma saturasem pana peste cap de scoala.












Dupa "Blestemul focului" urmeaza "A 16-a luna" pe care am comandat-o saptamana trecuta de la Rao si care ma asteapta.








Tocmai ce am terminat recenzia la  cartea "Warm Bodies" si urmeaza si cea a filmului, dupa in zilele urmatoare probabil recenzia la "Blestemul focului " si "Hex sau puterea farmecelor".








Sunt foarte incantata de progresele mele. Inca ceva ,de acum ma voi semna Denise C. la finalul fiecarei postari,sper doar sa nu uit.:))

See you soon! :)

Denise C.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş