I am so going to Narnia!!


Nu sunt mândră de mine, însă firar să fie plâng ca un copil.Dar de fiecare dată când aud melodia asta,mă întorc în timp şi am cinci ani.


Nu o să mă satur niciodată de filmele Disney, care merită cu adevărat.Cum sunt şi Cronicile din Narnia[jur, trebuie să-mi iau cărtile cu orice preţ!!- încă un set pe listă :))]


Am văzut al doilea film din serie şi plâng.Nu ştiu de ce, însă cred că aş putea să revăd filmele de zece mii de ori şi ar avea totuşi acelaşi impact asupra mea.

Şi da :VREAU SĂ MERG ÎN NARNIA!!!

Aş încerca dulapul,însă cred că e deja prea mult :)).

Voi posta şi un cântecel care îmi face pielea de găină şi probabil încă o imagine la rubrica:”A reader’s life”.

Am rămas în urmă cu recenziile ,probabil voi reveni în weekend.

Denise C.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş