Recenzie "Dacă ţi-aş spune că te iubesc, ar trebui să te omor" (Fetele Gallagher #1) de Ally Carter


Am numai cuvinte de laudă la adresa acestei serii, să curgă recenziile acum.

                                                               
 Rezumat:


”Cammie Morgan este elevă la Colegiul Gallagher pentru Tinere Excepţionale, o şcoală de fete tipică — evident, tipică doar dacă la orice şcoală s-ar preda arte marţiale avansate la ora de Educaţie fizică, cunoştinţe despre cele mai noi arme ale războiului chimic la orele de Ştiinţe, iar elevele ar primi distincţii pentru spargerea codurilor CIA la orele de Informatică.
Deşi pretinde că este o şcoală pentru genii, Colegiul Gallagher este de fapt o şcoală pentru… spioane! Iar Cammie, chiar dacă vorbeşte fluent paisprezece limbi străine şi este capabilă să omoare pe cineva în şapte feluri diferite cu mâinile goale, habar n-are ce să facă atunci când întâlneşte un băiat obişnuit, care crede că şi ea este o fată obişnuită.
Sigur, Cammie poate să-i asculte convorbirile telefonice, să se infiltreze în calculatorul lui ca un hacker sau să-l urmărească prin oraş cu iscusinţa unui adevărat James Bond. Dar va reuşi oare să se descurce într-o relaţie cu o persoană care nu trebuie să afle niciodată adevărul despre ea?”









De ce este aşa specială, prima carte din seria “Fetele Gallagher”?Aş putea să spun sincer din cauză spioanei mele preferate Cameron Ann Morgan ,cunoscută mai bine sub numele de Cammie sau sub numele de cod Cameleonul.

Să înveţi la o şcoală pentru spione poate fi greu, însă nu şi pentru elevele care învaţă la Colegiul Gallagher pentru Tinere Excepţionale, care ar putea doborâ un paznic de 120 de kilograme ,fără nicio problemă.

Astfel păşim alături de Cammie şi de prietenele ei Bex şi Liz, într-o lume în care o secundă poate face diferenţa între succes şi eşec.

“Dar ceea ce nu li se spune novicelor în timpul turului prin campus este că sabia lui Gilly este încărcată cu destulă electricitate cât să …ei,bine, cât să-ţi aprindă părul.
Ador pur şi simplu începutul anului şcolar.”

Cammie este o spioană în devenire ,în clasa a zecea la Colegiul Gallagher,cunoscută cel mai bine pentru modul în care reuşeste să treacă neobservată.Dar ce se întâmplă atunci când cineva o observă,în timpul unei Operaţiuni sub Acoperire, şi acel cineva este un băiat drăguţ din oraşul Roseville, pe nume Josh?

 “-Mama spune că o fată trebuie să ştie cum să se păzească singură.
Nu era o minciună.
Josh şi-a masat ceafa .
-Mi-e milă de tatăl tău.”

 Profesor de Operaţiuni sub Acoperire,Joe Solomon, le dă fetelor bătăi de cap,mai ales când  prima grijă a lui  Cammie este să înţeleagă cum să-l abordeze pe Josh,însă nouă elevă, Macey McHenry-fiica unui senator, le va ajuta pe Fetele Gallagher să înţeleagă limbajul băieţilor, destul de criptat, chiar şi pentru o spioană, deşi acestea cunosc paisprezece limbi.

Problema spioanei noastre este că Josh nu trebuie să afle niciodată cine este ea cu adevărat , astfel ea trebuie să-şi creeze o legendă pentru misiunea ei,care este chiar Josh.

“Stând acolo în ziua aceea, am ştiut că singurul lucru pe care îl puteam face era să continui să aşez un pas în faţa celuilat ,cu speranţa că niciunul din secretele de pe umerii mei nu mă vor face să-mi pierd echilibrul.”

Deşi mi s-a părut că Josh păreau un copil în comparaţie cu Cammie ,s-a dovedit până la urmă că acesta este hotărât să lupte pentru ceea ce simte.

Însă Cammie nu se lasă cu una cu două,fiind o spioană care  îşi pune pe primul loc mai întâi surorile Gallagher.

“Bex mi-a dat o piesă de echipament dar, înainte s-o iau m-am întors să-l înfrunt pe Josh pentru ultima oară.
-Oh, am spus ,şi nu am nicio pisică.”

Sârşitul volumului a lăsat loc multor întrebări şi de asemena multor subiecte de discutat în următorul volum.
Ally Carter a făcut o treabă minunată.Keep it up ,Ally!!

Urmeză recenzia volumului doi.

Denise C.





Comentarii

Unknown a spus…
Extraordinara recenzia , la fel ca si cartea :* Bravo astept recenzia nr. 2 :) Cammie e asa de prostuta cand se indragosteste :))
Denisa C a spus…
La asta mă gândeam şi eu ,când am dat peste Zach în volumul 2, pur şi simplu Josh nu era pentru ea.:))
meduza a spus…
A fost o surpriza placuta pentru mine aceasta carte, mai ales ca nu mai citisem ceva asemanator :) Cammie este adorabila si la fel si prietenele ei. Nici acum nu stiu de care-mi place mai mult. Bex? Liz? Cammie? sau Macey? >:) Cartea este plina de replici amuzante, dar nu duce lipsa de actiune, suspans sau romance :) E perfecta <3
Denisa C a spus…
Exact asta am zis şi eu.A fost ceva diferit şi binevenit!!

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR