I so wanna be a Caster, right now!


  Înainte să fac o bine meritată recenzie a cărţi “A 16-a Lună” de Kami Garcia si Margaret Stohl m-am gândit că mai bine aş face o mică postare ,în care  să-mi exprim sentimentele de bucurie nemărginită.
 Adică am terminat cartea în trei zile şi asta pentru că am avut şcoală:)).
  
N-am mai avut o aşa dragoste pentru o carte, încât să o termin în timp record ,de la prima carte din Saga Amurg.

I so want an Ethan Wate, right now.

Nu credeam că am să mai urăsc un personaj, încă de la Lydia Bennet din "Mândrie şi prejudecată", cât m-am înşelat.Am un nou personaj asupra căruiam îmi exprim furia nemărginită şi anume: Miss Lincoln(she is such a bitch).Vruiam în mod reptat să o strâng de gât ,de fiecare dată când era prin preajmă.

Fix când credeam că domna Lincoln a renunţat …

Pur şi simplu apărea din neant.(da,da m-am prins însă la final care era adevărul).Iar eu eram ceva de genul :



Câte a mai păţit Lena din cauza ei.Şi că tot veni vorba, Lena Duchannes- îi iubesc numele, sună aşa frumos.Duchannes ,Duchannes,Duchannes.



Staţi pe aproape ,urmează recenzia completă.

Denise C.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş