Primele 100 de cuvinte- A 16-a Lună de Kami Garcia &Margaret Stohl

De cât timp mă asteaptă aceasta carte, prea mult.
Deci să nu mai stau la taclale, aici sunt primele 100 de cuvinte din “A 16-a Lună” de Kami Garcia si Margaret Stohl





“Înainte
În mijlocul pustietăţii
În oraşul nostru existau numai două categorii de oameni.”Proşti şi încăpăţânaţii, îi clasificase tatăl meu cu afecţiune pe vecinii noştri.Cei care vor cu încăpăţânare să rămână sau cei care sunt prea proşti ca să plece.Toţi ceilalţi îşi găsesc o cale de ieşire.”
Nu era nicio îndoială de care parte se afla el ,dar nu avusesem niciodată curajul să-l intreb de ce.Tatăl meu era scriitor ,iar noi locuiam în Gatlin, Carolina de Sud, deoarece familia Wate mereu locuise aici,încă de când stră-stră-stră-străbunicul meu ,Ellis Wate,s-a luptat…”






Aş fi vrut să postez azi şi recenzia la “Hex sau puterea farmecelor” de Chloe Neill, însa mâine am un test la fizică si nu am reuşit să scriu si o a doua recenzie.Parcă o şi aud mâine pe diriga, că ne pierdem vremea aiurea, în loc să învăţăm pentru marele examen final al vieţii noastre :BAC-UL!


Denise C.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş