I miss fantasy!! I hate school!!!


Este luni, iar!
  Am spus că o să scriu recenzia la “A 16-a Lună”  de Kami Garcia si Margaret Stohl, o s-o fac!!
  
Însă probabil în zilele ce urmează, deoarece încă n-am reuşit să scot citatele din carte şi am o durere groznică de cap.

M-am apucat să citesc “Hollywood e ca un liceu de fiţe” de Zoey Dean, asta după ce am terminat “A 16-a Lună” ,proastă idee.

Citesc câte 30 de pagini maxim, înainte să mă plictisesc.

Voi pune probabil şi primele 100 de cuvinte ,încă nu sunt 100% sigură.

Am o stare ciudată de oboseala, scoala mă termină, iar mâine am şi un minunat test la fizică.

Desigur, m-am săturat să stau cu formulele în faţă aşa că sunt pe aproape toate site-urile de socilizare :facebook, tumblr ,etc.

Pe tumblr ,am dat peste asta:


Shit, seriously ?? Jeremy Renner L.You are killing me.



 Mă omoară si faptul că mă chinui de atâta timp să-mi cumpăr “Dispozitivele Infernale” de Cassandra Clare, încât cred că o să mor încercând.

Ei bine vă urez o săptămână uşoară şi aceasta sunt eu bucurându-ma de căldura patului meu.






Ne mai auzim.












Denise C.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR